LIWLIG lanserer nå sitt nye nordiske samarbeid etter flere strategiske oppkjøp i Norge og Norden. Med dette får kundene nordisk tilgang og lokal kunnskap – hele LIWLIGs nettverk samles nå under samme navn i Norge, Sverige, Danmark og Finland.
Gjennom sammenslåingen av Gyro og 6. Sans i LIWLIG, står selskapet enda sterkere i det norske markedet. LIWLIG lanserer konseptet «All Access», som gir kunder nordisk tilgang på tjenester, nettverk og innsikt.
«All Access» – Et løfte til kundene:
Ny tjenestetilgang: Med ekspertise fra hele Norden utvides tjenestetilbudet. LIWLIGs kunder får nå et bredere spekter av tjenester, skreddersydd for nordiske behov.
Nordisk nettverk: LIWLIG bygger et fellesskap på tvers av landegrensene, med fokus på å samle kunder og kolleger i et dynamisk nettverk av kommunikasjonsfagfolk.
Ekspertinnsikt: LIWLIG vil dele verdifull innsikt basert på data og erfaring fra hele Norden, slik at kundene kan ligge i forkant i sine markeder.
Nordisk kraft, lokal kunnskap
«Dette navneskiftet handler om mer enn en ny logo. Det er et løfte om å være en ledende nordisk aktør som bygger fellesskap og gir innsikt på tvers av landegrenser,» sier Timo Aalto, CEO i LIWLIG Group.
Per Morten Bergh, som frem til nå har vært Administrerende Direktør i 6.Sans går inn i konsernledelsen i LIWLIG group som Chief Commercial Officer. Han ser en økende etterspørsel etter LIWLIGs nordiske modell og har flere spennende prosjekter på gang.
«Vi har fått god respons fra nordiske og globale aktører som ønsker vår helhetlige tilnærming, og ser verdien i et nordisk eventbyrå» sier Bergh.
Sterk lokal forankring
Trine Richardsen, adm. dir. for LIWLIG Norway, forsikrer at den lokale tilknytningen består. «Våre kunder i Norge møter fortsatt de samme dedikerte folkene de kjenner, men nå med tilgang til et bredere tjenestespekter i Norden,» sier Richardsen.
For mer informasjon
Per Morten Bergh, CCO LIWLIG group +47 900 81 300 Trine Richardsen, adm. dir. LIWLIG Norway, +47 907 66 686