WeareLIWWWWWWLIG

Vi vet at delte opplevelser skaper sterkere relasjoner.

VÅR REISE

Det hele startet da TAPAUS ble grunnlagt i 2012 av vår nåværende konsernsjef Timo Aalto og TAPAUS’ COO Joonas Patama. Med allerede rundt 20 års samlet erfaring i eventbransjen, var grunnlaget solid fra starten.

Her i LIWLIG handler alt vi gjør egentlig om mennesker – modige, innovative, pålitelige og rettferdige mennesker. Vi elsker det vi gjør. Vi tror og vet at våre erfarne og lidenskapelige ansatte er selskapets viktigste ressurs.

Sammen med fantastiske kunder som våre, får vi i LIWLIG jobbe med interessante og utfordrende prosjekter som gjør at vi vokser både som mennesker og fagfolk.

I DAG ER VI EN NORDISK FULLSERVICE EVENT- OG MERKEVAREOPPLEVELSESBYRÅGRUPPE MED KONTORER I FINLAND, SVERIGE, NORGE OG DANMARK.

LIWLIG KEY FIGURES We are professionals 370 86 Our cNPS score is voted by our clients 144M€ We expect a turnover of for 2024 5800 We’ve offset tons of CO2 emissions 2000 We organized events in 2024
undefined

Våre verdier

I LIWLIG er vi lidenskapelig opptatt av å forene mennesker. Vi blåser nytt liv i relasjoner, merkevarer og kulturer gjennom opplevelser som inspirerer, bygger tillit og skaper varige endringer. We turn moments into momentum.

We above me

Vi er det kraftigste ordet vi kjenner. Vi er rettferdighet for alle, både kunder og leverandører. Vi er en energi som deler byrden og latteren. Vi er vårt løfte om at vi alle lykkes sammen

Braver than yesterday

Vi har alltid mot til å innovere eller prøve noe nytt. Vi står for våre beslutninger og er alltid ærlige og direkte. Hvis vi er ærlige mot oss selv, er vi ærlige mot alle.

Passionate beyond reason

Vi er drevet av en lidenskap for det vi gjør, og derfor er vi nøye ned til hver minste detalj. Den samme lidenskapen gjør at vi også elsker våre kunder. Vi går alltid den ekstra mila fordi det er mer enn «bare en jobb», det er vår naturlige drivkraft.

Always there

Tillit til vår pålitelighet er grunnmuren vår, bygget på tusenvis av små handlinger hver dag. Det er en enkel regel: gjør det du sier du skal gjøre. Og uansett hva som skjer, er ingen alene.

We are trailblazers in sustainability

undefined

Skape momentum for klimahandling i arrangementsbransjen

Å bære vår vekt er bare begynnelsen. Vi har forpliktet oss til å være det mest ansvarlige og bærekraftige eventbyrået i Norden. Basert på FNs globale prinsipper og med en tydelig strategi for fremtiden, er bærekraft integrert i alle deler av organisasjonen og i alt vi gjør. Ambisjonen vår er å lede bransjen fremover. Dette oppnår vi ved kontinuerlig å informere, veilede og utfordre våre ansatte, kunder og partnere mot en mer bærekraftig utvikling.

Gjennom kunnskap kan vi endre

Vi kan påvirke på mange nivåer. Hvordan vi velger å produsere, transportere og forbruke; internt og i våre kunders prosjekter, er der vi kan gjøre den største forskjellen for klimaet og miljøet. Vi jobber proaktivt med å redusere den negative miljø- og klimapåvirkningen fra våre egne operasjoner, og vi streber etter en sirkulær tankegang og effektiv forvaltning av energi og andre ressurser. For dette setter vi opp oppfølgings- og målbare mål som kontinuerlig evalueres og revideres.

Bærekraft i Liwlig Norge

I Liwlig jobber vi for at bærekraft skal være en integrert del av vår arbeidsprosess. Det skal vi oppnå gjennom måling av utslipp, smart ressursbruk og utvikling av gode interne rutiner, samt et tett samarbeid med kunder og leverandører. Dette innebærer at vi må utfordre oss selv og alle vi jobber med.

Som en del av Liwlig Group, har vi forpliktet oss til å følge FNs 10 prinsipper for ansvarlig næringsliv. (UN Global Compact)

Verktøyene vi bruker

I dette arbeidet bruker vi noen verktøy. Liwlig Norge har vært Miljøfyrtårnsertifisert siden 2017 og kan sertifisere grønne konferanser og grønne arrangementer i Miljøfyrtårnstandarden. I 2022 ble vi medlem av Green Producers Club og bruker verktøyet Green Producers Tool til å måle CO2-utslipp i våre produksjoner. Liwliggruppen har også utviklet en egen klimakalkulator. Vi har en sølvrangering i Eco Vadis, og er plassert blant topp 18 prosent i plattformen.

GoZero

Vi har utviklet et verktøy som vi kaller GO Zero. Det er en konkurranse som utfordrer kundene til å spare inn CO2 på individuelt nivå. Det kan brukes opp mot eventer eller som frittstående kampanjer. Målet er å bevisstgjøre om eget avtrykk og å inspirere til varig endring. Go Zero har vunnet flere priser.

Alle disse verktøyene gir oss kunnskap om hvor de største utslippsdriverne er, og de hjelper oss med å gjøre målrettede tiltak og skape mer bevissthet knyttet til ulike valg. Erfaringstall fra måling gjør at vi kan sette tallfestede mål for reduksjon av utslipp.

Rydd opp, gjenbruk, resirkuler, kompenser og forbedre

Vi forplikter oss til å forlate steder bedre enn de var før vi kom. Dette innebærer å rydde opp etter arrangementene våre, distribuere overskuddsmat til veldedighet og for eksempel donere ubrukte tusjer til den lokale barnehagen. Som siste alternativ etter alt dette er kompensasjon, og i Norden samarbeider vi med ATMOZ Consulting, der kompensasjonen vår går til bygging av solenergianlegg.

undefined

Åpenhetsloven

LIWLIG Norge består av to selskap, men opererer under ett merkenavn: LIWLIG. Gyro AS, org no 979128622. 6.Sans AS, org no 985 128 324O